Samboliv 3:dje dagen..


Nu är det tredje dagen vi är här i Göteborg och lever samboliv med Jocke! När vi kom i måndags kväll, så mötte han oss på stationen och han sa att han skulle sova på Annikas luftmadrass i vardagsrummet, så vi har tagit över hans sovrum :)

Igår hade vi 3 intervjuer var att gå på. Så vi började på varsitt håll, och jag fick fråga typ 3 personer innan jag gick rätt :P Sen träffade jag på en emo tjej som också skulle på intervju och vi kom till en mysko grå stor dörr och en sunkig korridor, sen väl framme vid dörren spelar dom as hög musik och det jobbade bara killar där inne..men stället verkade okej, fast jag sa vad jag var ute efter och jag tror inte chefen gillade mina åsikter kring det. haha! Men sen åkte jag tillbaks till Centralstationen och mötte upp Annika så åkte vi på den gemensamma intervjun, sjuuuukt bra men pinsamt var det! Väl där inne träffade vi på BennyKenny som vi träffade i Ayia Napa 06! Hur stor är chansen lixom??! Galet! Sen på nästa gemensamma intervju för ProVoice träffade vi en Falu tjej :)
Fast där inne var det inte riktigt våran stil så om vi får jobbet kommer vi tacka nej, eftersom vi ska jobba för Assume nu :) Ska dit på torsdag kl 13.00 på nån information och utbildning :)

Nu ska vi göra oss klara för en liten promenix, vi är lediga idag :) Och ikväll ska vi ut och ta nån öl med Jocke och Lauren :) Eftersom Lauren lämnar oss för Australien på måndag!

Kommer upp lite pics imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0