Kollektivtrafik!


Herregud för SJ alltså! Vet inte hur många gånger jag åkt med dom och tågen blivit försenade, eller blivit helt inställda eller haft något annat problem! Så för att vara säker denna gång, då jag ska åka från Borlänge - Stockholm på måndag skickade jag ett mail till deras kundtjänst och skrev och klagade lite och jag ville vara garanterad att komma fram i tid denna gång eftersom jag har ett viktigt "möte" i Stockholm den 8: februari kl 10.00! Så svarar nötterna såhär:

"Tack för att du har kontaktat oss.

Jag beklagar att vårt svar dröjt så att tidpunkten för din resa har passerat. Hoppas att resan gick bra trots vädret"

Med vänlig hälsning

SJ AB
Annemo Rosenberg


Och västtrafik i Göteborg är ju helt körda också, och killen som jobbade på centralen i Göteborg för Swebus, alltså om nåt har hänt som inte är ens eget fel, med typ förseningar av tåg, en buss som inte kommer i tid eller ens dyker upp alls? Då är det väl deras plikt att se till att man ändå kommer fram till sin slut destination? Tydligen så behöver dom inte göra ett skit, bara kräva folk på massa extra pengar? Jag blir så jävla arg på kollektivtrafiken ibland! Håll tiderna och ge bättre service för fan!  


Kommentarer
Postat av: Millah

hahhaa vi var ute i skogen men tillslut tog vi oss ut och då hamna vi vid tågspåret haha och de var int de lättaste att ta sig över..



Haha ja de gjorde lite ont först när ja int hade handsken haha...Kram

2010-02-04 @ 16:22:20
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0