Hårmodell?


Puust, äntligen hemma efter en heldag på stan! Vi tok-leta verkligen efter skor, både jag och Annika!
Men Göteborg har sjukt dåligt sko utbud för tillfället, sprang in och ut i sko affärer hela dagen utan något fynd! Fast jag hittade ju ett par sjuuukt fina och sköna stövlar (mörkbruna) för endast 199 :- ångrar att jag inte köpa dem! Men däremot hittade jag ett par svarta sneakers på Åhlens för typ 150 kr, eftersom jag hade presentkort där så blev dom inte så dyra :) Fast jag ångrade mig när jag såg att Din Sko hade snyggare! Och sen Fred Perry har så sjuuukt snygga vår sneakers, vill ha! Men dom var dyra :(

Alltså man ska verkligen inte gå på stan när man inte har pengar! För jag blir helt sjuk av att gå i affärer, man vill ju ha så mycket, allt man ser vill man ju ha!

Blev inte att kika på grabbarnas match, hittade inte dit :( haha!

Dagens vill ha:
Bruna stövlarna
En rosa skjorta från Gina Tricot
Jeans från Lindex
Väska från Lindex
En tok söt klänning från Bik Bok! (den SKA jag bara ha) Blommig sommarklänning :)
En svart kavaj från Gina Tricot
En scarf från Lindex

Nu håller vi på att laga mat, blir klyftpotatis med fläskfilé och bea-sås! Lite söndags lyx sådär..sen väntar vi fin besök! Natalie kommer hit och hälsar på, våran favvo-flicka! :D weei!

Hoppas jag får svar på mitt mail imorgon, kanske ska hem till Dalarna och vara hårmodell på torsdag :)

Hoppas alla haft en bra helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0