Godmorgon!


Igår jobbade vi fram till 19, älskar fredagar! För jag tycker inte om att jobba ända fram till 21 annars, allt blir så konstigt när man jobbar så sent, då är vi inte hemma förens efter 22 typ :/ Igår hade jag sjukt mycket energi! Gick väl okej på jobbet..Alltså jag dog verkligen av skratt under ett samtal jag hade igår.

Det lät typ såhär:

Jag "Hej jag heter Madeleine och ringer från ppmrådgivning.nu..Jag söker Neil"
Killen "Ja...fast han är i makedonien, Han kommer hem om 2 år typ"
Jag "Okeej, då får vi återkomma senare"
Killen "Men alltså du kan få hans mobilnummer om det är nåt viktigt..Eller nej föresten, för han är ute i djungeln och vandrar"...

HAHA!

Sen en annan snubbe ville låna 5000 av mig bara sådär, och han frågade om jag ville komma till Eskilstuna och hälsa på honom.

Haha, en del människor alltså! :P

Igår blev det iaf afterwork, vi satt väl kvar på jobbet i typ 2 timmar och snackade lite skit, lyssnade på musik och drack en kopp vin typ :) Sen skulle vi vidare till nåt ställe, men de hade för hög åldersgräns så vi kom inte in. Så då drog jag fram som förslag att vi skulle gå till Victoria istället..Ett schysst ställe där man kan sitta och snacka :)
Men vi betalade typ 20 spänn för att komma in där, och när vi står i kön till garderoben när jag tar av mig jackan och ska lämna in den, säger killen nej tyvärr, det är fullt här, så jag kan inte ta in mer här.
Då flippade jag ut på en gång, vi var typ 10 pers som stod i kön och hade precis betalat in oss, så jag sa åt honom att jag ville ha mina pengar tillbaks :P Haha! Men vi stod väl där inne på ett knökfullt Victoria i typ en halvimma kanske, alla var lite små kinkiga för vi inte hade nåt bord, men sen fixade Julian ett bord åt oss :)

Sen gick alla vidare till Park Lane tror jag, men jag drog hem istället :) Ville inte gå dit och har ingen lust att slösa pengar på sånt när det finns viktigare saker att göra med pengarna!

Är uppe tidigt på en lördag, det är ju lite ovanligt faktiskt :)

Jag undrar vart mina sambosar håller hus? Jag är ensam hemma och börjar få damp nu! :( Hatar att vara själv!
Kanske ska storstäda så de blir glada när de kommer hem igen :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0