Friday!

 
Igår var första dagen på jobbet för mig och Annika, vi jobbade 13.00-19.00 ganska mjuk start faktiskt, och allt gick väl bra, förutom att jag glömde trycka på en knapp när jag hade sålt 2 ppm rådgivningstjänster..så de ligger väl å svävar i nån server nånstans, och Oscar sa att han skulle maila killen som har han om det och försöka leta upp de 2 personer i detta hav av servrar! haha!

Men de var jättenöjda med mig och Annika iaf, de tyckte det hade gått jättebra för oss. Och alla som jobbar där är hur trevliga och roliga som helst. Så det blir nog bra det här :)

Igår efter jobbet åkte vi hem tilll Viktor och Mattias och hälsade på och blev bjudna på middag :) Även "Emily" Viktor's flickvän var där. Biff och strips med bea sås! Och ikväll ska vi nog dit igen och bli bjudna på middag :)

Vi blev även erbjudna ett rum hemma hos Mattias, när Viktor flyttar ut, han sticker till Malta snart :(
Men jag vet inte om jag vågar bo där..de bor helt seriöst i Ghettot, Bergsjön. Och vi har det bra som vi har det nu tycker jag faktiskt :)

Kanske dags att städa lite här inne :)

Den person jag saknar mest just nu: Min mäms :) Hon är sjukt betydelsefull och kommer alltid vara det bästa jag har, även fast vi inte alltid kommer överens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0