Filmtajm!


Nu är det bedclub som gäller, har varit sjukt övertrött idag. Vi har flummat hela dagen, Kollade på en B-film på eftermiddagen och jag somnade i soffan brevid Annika..Sen vaknade jag av att Jocke kom hem och smällde i dörren och skrek :P Och dampade sig på oss! Sen gick jag och Ankan och handlade på ICA, där vi träffade ICA Jerrys fru :P Hon satt i kassan och visste inte mycket, och slängde alla grönsaker som vi handlat ganska kraftigt mot slutet av bandet och mumlade och kollade konstigt på oss..när kön sedan blev för lång fick turk-janne komma och byta av henne. Stackarn!

Sen gick vi hem, mötandes av folk ute på gatorna som verkligen kämpade med snö skyfflar för att få fram bilarna eller för att få en parkeringsplats här utanför..Vilket oväder vi har alltså :(

Vi gjorde tacos och hade trevligt sen :) Sen har vi flummat mer och störde Jocke när han skulle kolla på hockey :P

Nu ska vi kika på film! The tought love blire :)

Jag behöver peeengar! Kollade nyss kontot..inge bra :(

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0