Dresses to die for!


Konstig rubrik tycker säkert många nu efter ni sett dessa klänningar! Men i mitt läge är dom verkligen "To die for"
Alla kläder, smycken, skor, prylar är verkligen "to die for" typ, hela världen är det känns det som just nu! Eftersom jag varit arbetslös sen i början av december så blir jag ju helt galen av att inte kunna shoppa längre! Galen är faktiskt det rätta ordet, jag kan inte gå på stan längre utan att tycka synd om mig själv, går och drömmer om kläder jag vill köpa, tar lite lätt på dom och tänker att "Åh, den där vill jag ha, fast jag borde inte, jag SKA inte köpa..för jag har varken plats i min "garderob" eller råd med det!" Helt sinnes, förstår inte hur jag klarar mig utan en endaste krona i inkomst per månad, eftersom arbetsförmedligen knasat till det så får jag inte ut några pengar av dom :( och kommer antagligen inte få det heller!  



 











   









:*(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0