Dream on!


Igår var bara en flummdag så jag säger inte så mycket om den. Men ett skratt förlänger ju livet :P
Jag är jävligt lättroad också..haha! Jag tror Marre sa en gång att "Men Madde, du skrattar åt allting du är så lättroad" :)

Idag ska vi göra några ärenden innan jobbet, sen jobba till 19 idag :) Sen kör vi lite afterwork, och idag måste jag fatta ett sjukt viktigt beslut också, vet i fan hur jag ska göra :S

Måste nog uppsöka en doktor på måndag eller kanske till och med i helgen om mitt knä inte blir bättre :( Har sjukt ont, kan knappt gå riktigt :( Undra vad som har hänt..Annika trodde jag fått ont för jag sover på en luftmadrass :P Hahahahaha!


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0