Det går bra nu!




Här har jag och Annika slagit oss ner i några veckor framöver hemma hos Dickhead :) Imorgon börjar vi äntligen jobba, var på information och utbildning idag hos Assume. Och jag tror att vi kommer älska det jobbet, timlönen ligger mellan 75-225 typ :) Hur bra är inte det!

Idag har vi inte gjort så mycket, tog "pendeln" som Annika säger till spårvagnen, haha..de är en bit att åka, först bussen in till Centralen som tar några minuter, sen byta till spårvagnen mot Mölndalsvägen :) Idag visste vi inte hur vi skulle öppna dörrarna på spårvagnen (på den hållplatsen vi skulle av) för hela spårvagnen var typ tom så ingen skulle varken av eller på där vi skulle av, så den bara drog iväg till nästa hållplats, vi drar i snöret så den stannar på nästa och springer fram och där var det en knapp vi kunde trycka på för att komma ut :) haha!

Sen har vi blivit stammisar på Willys, ligger precis brevid jobbet, vi brukar gå dit och äta korv hos Hassan! Haha, våran nya polare!

Nu ligger Annika och chillar i soffan framför TV:n, jag har diskat och är lite raslös nu, kanske ska dra igång nån film, har laddat ner 3 stycken :)

Föresten, om ni behöver kontakta mig, så nås jag på Annika's mobil ett par dagar framöver..
No Comments!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0