Happy feeling!


Happy feeling!

Jag har sagt upp mig från mitt livs mest krävande jobb som var både fysiskt och psykiskt krävande, och jag är nöjd. Jag har jobbat så sjukt mycket sen i juni, överallt. Så jag är mer eller mindre en levande zombie..min kropp har fått tagit smällar och nu tänker jag inte tillåta detta längre. Har knappt haft någon fritid utöver jobbet och därför ska jag göra en nystart 2011, och jag vet att det kommer bli ett awesome år! Mycket planer, och mycket framgångar!

Har redan fått finaste julklappen av L, och min mamma som bjöd med mig och syrran till Stockholm och hade det helt underbart i 2 dagar :) Kommer även få en julklapp på jobbet på fredag, och jag är förväntansfull och nyfiken! :D

Sen efter jul blir det antagligen bye bye, Sweeeeden! Då ska vi helst ligga och svettas på en strand och ha det skitbra!

<3


Kommentarer
Postat av: .......

Vad jobbade du med? :)

2010-12-15 @ 14:31:05
Postat av: Madde

Jag har haft typ 8 olika jobb, samtidigt. sen i somras..haha! men jag har jobbat heltid på landvetter flygplats nu ett tag.

2010-12-19 @ 13:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0