"NEJ NEJ NEEJ"


Kan bara säga såhär: Igår var verkligen inte min dag, var trött och irriterad och allmänt less på livet.
Var inge kul att komma till jobbet och det är minst sagt, kaos. Plus att det var trångt och ingen hade koll på något alls kändes det som :( Sen efter jobbet mötte jag upp B, B och Annika! Vi gick och tog en öl och laddade lite för kvällens match! Först körde vi en serie bowling i par, jag satte visst lite för höga mål så jag vann inte :P
Sen gick vi vidare och spelade biljard och hade trevligt :) Har inte sovit många timmar alls dom två senaste nätterna, har varit sjukt pigg och ja, jag vet inte..förväntansfull.

Men igår bröt jag ihop.

Idag var en något bättre dag, fick ett "NEJ NEJ NEEJ" när jag kom till jobbet imorse, blev placerad på en annan avdelning, och kunde absolut ingenting. Men jag lärde mig snabbt och allt gick som på ett bananskal idag tycker jag ;) Det "svarta hålet" som alla pratar skit om, är verkligen inte så. Någon frågade mig idag hur det hade gått och jag svarade att det hade gått jättebra, och att det var roligt! Fick bara ett hånflin tillbaks och ett ruskande huvud. Haha! Men jag gillar ju att ha saker att göra hela tiden, och det var det :)

Nu måste jag verkligen försöka sova, för imorgon väntar en stor dag, dagen jag väntat läääääänge på! :D :D

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej du var med och tävlade om den rosa toppen.



http://millahoman.blogg.se/2010/august/tavling-rosa-topp.html



Tyvärr så vann du int.

Men eftersom att du skrev om tävlingen i din blogg

kan vi nu erbjuda dig 10% rabatt hos ingelita.se



Vill du ha rabattkoden så skicka ett mail till:

[email protected] och ange mailet med Ingelita!



Kramar // Millah

2010-08-20 @ 09:24:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0