Träning!


Började dagen med att avboka ett möte, kändes sådär :S Men om det inte känns rätt från början så ska man nog inte ge sig in på något..har för många bollar i luften nu dessutom!

Sen körde jag ca 40 minuters träning, har gjort ett eget program som jag kör hemma och sen är jag ute och går/ska börja springa också :) ska försöka dra med mig Heiniken också :)

Och nu blir det bra och nyttig kost framöver också..igår åt jag couscos med broccoli och lite sweet and sour sås!
Frukost idag blir: Ett litet glas juice, ett ägg, lite gröt.

Det börjar närma sig enormt med allt jag har inplanerat, LOVE IT!

Nu spellista på spotify, grym!

Nu ska jag hoppa in i duschen! Ha en grym dag allihopa :)


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-20 @ 14:15:04
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0