:)


Hej alla trogna blogg-läsare ;)

Ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat på sjukt länge.

Mycket som händer, hela tiden, och jag orkar tyvärr inte uppdatera min blogg varje dag. Eller jag hinner faktiskt inte om jag ska vara ärlig.

Jobb, jobb, jobb. Nu kommer jag antagligen jobba 14 dagar i rad, om jag inte får ledigt på onsdag, time will tell! Men jag klagar verkligen inte, jag tycker det är jättekul, och jag älskar mina jobb :) Kul med lite variation. Och jag fick sjukt mycket uppskattning idag på jobbet, gick även på en promenad med världens sötaste tant! Inte helt fel att få sällskap till jobbet :)

Nu är det bara 20 dagar kvar tills jag och Elin börjar våran semester! :D Jag längtar så jag spricker! Dom har just nu mellan 40-45 grader i SKUGGAN! Hoppas verkligen vädret håller i sig tills vi kommer ner :) Men lyssna här, jag kanske även ska jobba på min semester, vi får se hur det blir...får besked när jag kommer ner!




Nu måste jag jobba lite till, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0