Bless yaa!

Kapten Röd









Kapten Röd spelade igår vid Storan i Göteborg, grym men jävligt kort konsert...tiden gick alldeles för snabbt!
Det var grymt mycket folk och här stod vi först, men såklart så ska jag stå längst fram på alla konserter, så vi gick runt hela skiten tills vi kom längst fram såklart! :D Ingen hejd på oss!

Sen drog vi till ett hak där de spelade reaggae musik och alla dansade och var glada :) Sen åkte vi hem efter en galet bra kväll! Hängde med nån reggae dude, som känner Kaptenen och han lovade att vi skulle få träffa honom efter spelningen, men han dök aldrig upp så det blev inget :(

BTW, jag MÅSTE skaffa nytt körkort, jag kommer knappt in på några klubbar för ingen tror att det är JAG på kortet :( Nästan blivit nekad flera gånger, får lixom ställa mig och förklara för alla att man faktiskt kan förändras på nåt/några år och även färga håret..inte alla som tänker så... ;)

Men jag ser fram emot den 21:a! Då blir de reggae/dancehall igen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0