Ont i magen :/


Oj, mycket har hänt sen sist! Jag är lite dålig på att uppdatera ibland bara. Men kort och gott: Jag har jobbat sjukt mycket senaste veckan typ, och mer blir det! Love it! Jag var dock helt förstörd både i lördags och idag när jag vaknade, hade nog sovit närmare 11 timmar inatt, och ändå helt förstörd imorse! Annika tyckte jag var galen som hade sovit så länge idag..haha! Men jag mådde som en överkörd räka imorse..riktigt käässt!

Men jag kan säga såhär: att jag är riktigt nöjd med min livssituation och har nog aldrig uppskattat livet så mycket som jag gör just nu! Jag mår så äckligt bra så det finns inte :) Och bättre saker kommer att hända..känns som jag glider runt på en räkmacka :)

Har även en riktigt stor grej på G...ska skaffa mig en ny hobby nämligen! Men de blir nog i slutet på maj den verksamheten drar igång :) Behöver lite cash för att jag ska kunna starta :)

Och vårt nya crib, I love it! Bjuder på lite pics en annan dag! :)

Nu har jag ont i magen och ska försöka sova!

Puss darling's!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0