trött!


VILKEN BRA DAG :) Fick äntligen lite respons! :)

Gick upp runt 7 tiden och satte igång en tvättmaskin och gjorde frukost och lyssnade på reagge och hade det allmänt tråkigt i min ensamhet! Haha!

Åkte sedan för att jobba några timmar på mitt nya extrajobb, och jag kan bara säga som såhär: JAG ÄLSKAR DET (fick en bra känsla så fort jag såg stället) 1 på 500 p :)

Jag kom på en conclusion idag: JAG SKA BÖRJA SPELA GOLF! Ska skaffa mig en personlig tränare och bli proffs till sommarn! :) vad tror ni om det?

Sjukaste grejen hände idag på spårvagnen:

(Jag sitter längst bak helt själv i vagnen) Vi bor på sista hållplatsen, och där stannar jämt vagnen och dom låser den och alla måste gå av..Så satt jag och lyssnade på musik och pillade på både min mobil och min ipod, och plötsligt blir det helt tyst och mörkt..jag vände mig om och ser att den är helt TOM, jag får lite smått panik. Ställer mig upp och ser att gubben som körde vagnen kommer emot mig så jag säger:

"OJ! vart är vi nånstans? Är det sista hållplatsen?"
 Han kollar lite konstigt på mig och säger "Jaaa"
"Oj, ursäkta...jag är nog lite trött, har jobbat sen halv 10 imorse.."så tröck jag på knappen i ren panik för att jag ville ut, då har han låst hela vagnen så jag kommer inte ut!
"Jag hade låst hela vagnen för jag trodde inte någon var kvar, jag ska bara köra fram så jag kan släppa av dig"

HAHA, alltså FY vad pinsamt det var! :) Typiskt att det händer mig :P

Nu är det dags att krypa ner i sängen...Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0