Topnotch weekend!


Sjukt bra helg kan jag säga! :D

Började med i fredags då var jag på en hårmodell uttagning, men jag sa nej på en gång när jag hörde att de sökte tjejer som ville klippa kort hår!

Såhär löd våran konversation:
Jag: "Hur kort är kort då menar du"
Hon: "Tycker du jag har kort hår" (sa tjejen som valde ut modeller)
Jag: "JA"

(Hon hade seriöst page!)

Så jag vände på klacken och gick därifrån :) Tog en fika med mina tjejer efter det på Cappucino i stan, riktigt mys! Fast jag mådde inte alls bra! Vilket dom märkte ganska tydligt..:/ Sen åkte vi hem och drack vin med Viktor och hans syster! :)

I lördags var vi på stan en sväng sen vart det fest i Hammarkullen hos våra söta vänner :) Slutade med att jag, Annika & Elif hamnade på Berså..riktigt oväntat! Men riktigt kul hade vi :) Åter igen, gratis är gott ;)

Idag har vi inte gjort så mycket..Kollat på film och bara myst lite hemma..det är ju svin kallt ute nu :(

Hoppas på bättre väder till veckan! Och, veckan kommer bli grym! Har 2 stora grejer att se fram emot! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0