stressmage!


Oh herregud, vilken seg dag! Kände redan imorse att den här dagen skulle spåra..och minst sagt så har den gjort det!
Jag var total stressad kl 11.00 och trodde jag skulle komma försent till jobbet, sen fick jag en panik/svettattack och trodde mer eller mindre att jag skulle bli hemma för att vara "sjuk" men jag tog mig i kragen och satte lite rätsida på mig själv. Små sprang till spårvagnen och trodde jag satt på 11:an men satt tydligen på 7:an in till stan där Jonte väntade på mig, så vi tog sällskap till jobbet i det regniga vädret :(

Sen har dagen bara varit allmänt seg, har ingen lust eller ork till att jobba idag faktiskt - kan bero på för lite sömn och för mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud! Kom fram till att jag har stressat så sjukt mycket dom senaste månaderna (intalade mig själv att det bara var senaste veckan under påsken) men det stämmer ju inte riktigt när man egentligen tänker tillbaks... Man mår ju faktiskt sjukt dåligt när man stressar runt hela tiden! Så jag måste skärpa mig!

Imorgon kommer dock bli en sjukt bra dag, först ska vi på två stycken lägenhetsvisningar (en i Hjällbo och en på Hisingen :) Sen ska vi jobba, och efter jobbet ska vi möta upp Elif och gå på homeparty för visning av Mary Kay produkter :)

Nu ska jag hem till lägenheten och plocka upp alla saker vi flyttade ner igår! Blir spännande och få lite snyggt i några veckor iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0