Stegräknare - ca 10 200!


Vaknade imorse av att jag hade sparkat ner datorväskan på golvet (ingen dator i som tur var) och lagt väckarklockan precis brevid mig utan att den hade ringt..jag har nån sjuk grej att jag alltid vaknar typ 5, 10 minuter innan klockan ringer! Det är lite läskigt faktiskt!

Jag tog mig en rask promenad bort till rondellen här nere där sis, elin och sandra hämtade upp mig..sen åkte vi och köttade i x antal timmar bland alla kartonger och godisburkar! Köttade på rejält idag, jag och Sandra var i 4 olika butiker och plockade idag, och mycket roligt hände under hela dagen, vet inte hur många skrattanfall jag fick! Ibland så jag knappt kunde andas eller sluta skratta för nåt var så fruktansvärt roligt..haha!

Tappade bort min tröja idag :( och min stegräknare visade något över 10 200 steg idag när jag fortfarande var på jobbet :) Helt okej! Googlade lite på hur många steg som är normalt att gå under en dag, för jag var lite osäker. Och tydligen så är det normalt för en svensson att gå runt 5000 steg per dag. Så jag är nöjd :D Känns ju i fötter, ben, armar, huvud..ja alla kroppsdelar. Detta är ett sjukt fysiskt jobb, men om jag blev erbjuden mer jobb skulle jag absolut inte tacka nej ;)

Nu måste jag sova, jag kommer antagligen drömma om godis!

Fick med mig mina favoriter hem idag också ;) inte fy skam!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0