New crib!


Här är våran nya lägenhet:

Ska flytta in senast 1 maj! Kommer bli riktigt nice, allt är typ ny renoverat och fräsht, I love it! :D



Idag mådde jag bara så dåligt att jag inte orkade gå till jobbet, har sjukt mycket att tänka på och som jag måste fixa men egentligen orkar jag inte ta tag i dom grejorna heller. Vad är det med mig? :S Märks tydligt av siffrorna på jobbet att jag inte är "närvarande" heller...sjukt jobbigt!

Ikväll får jag besök av världens bästa Viktor och hans syster iallafall, får se om han får mig på bättre humör, vilket jag inte tvekar på :) Dom ska bo hemma hos oss hela helgen, så ikväll ska vi ha lite mys hemma och dricka vin! Och imorgon om vädret är fint (håller tummarna) så ska jag och brudarna ha lite picknick o mys i någon park och sedan ska vi ha lite mingelkväll här hemma ;) Alla som vill får komma förbi! :D

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0