My dream coming true...or?! :)


Fick små panik på spårvagnen imorse eftersom den åkte runt hela stan (tog ca 40 minuter) innan den äntligen stannade på korsvägen (där jag missade mitt byte med bara 1 minut) så typiskt! Men sen kom det en annan buss jag kunde hoppa på och jag kom fram till jobbet i tid ändå! :D

Väl på jobbet fick jag göra lite allt i allo igen :) Fick göra nästan uppemot 100 tryfflar, riktigt knepigt i början, men nu kan jag hemligheten för att de ska bli perfekta! Gjorde även "galna" mackor som såldes på bara någon timme, dom var tydligen populära idag! Sen hade vi BBQ och det var gott :)

Sen åkte jag till kontoret och jobbade ca 4 timmar och vilka roliga samtal jag haft idag :) Började med att jag inte hade någon dator som funkade, ljudkortet krånglade i den ena, headsetet på den andra, fick samtal men inga kundkort, och massa annat så bara det tog ca 1 timme innan jag fick hjälp och kom igång :/

Jag blir glad när jag tänker på DIG :)

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, ska börja jobba tidigt både lördag & söndag. Blir bra me cash :)

Och i juni har jag en plan, my dream coming true! :D Kan ju alltid hoppas..men just nu verkar de riktigt positivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0