Lovley!


Hej sötnosar!

Igår hade jag en sååå underbar dag faktiskt!

Började med att storstäda hela lägenheten, jag tog shotgun på att inte damsuga (för vi hade en damsugare utan munstycke..så det tog ju sin lilla tid att gå runt med den på över 100 kvadratmeter) haha! Jag diskade och gick efter och moppade istället :)

Sen kom Jonathan hit på besök vi åt lunch med honom, sen åkte vi in till stan för att träffa Elif :D Och tog en glass med henne och satt vid vattnet och bara myste i solen :D LOVLEY! Sen trodde vi att nordstan hade öppet till kl 20, men dom stängde tydligen 18 på söndagar :( Så då gick vi och käkade middag istället och satt och snackade i flera timmar!

Idag hade jag velat vara ledig faktiskt, sitta i solen heela dagen!

Men nu blir det frukost, sen ska vi kila iväg!

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0