good feelings!


Kan bara säga såhär: saker börjar ordna upp sig! Och jag är sjukt nöjd! :) Som sagt, allt tar sin tid, men man måste kämpa för att komma någonstans (och det var precis det jag ville, så jag klagar absolut inte över min situation)

Skönaste kommentaren idag på jobbet var ändå: "Ja men man kan ju inte bara gå in på ICA och ta en ostmacka lixom"

Idag körde vi på ett nytt manus på jobbet, var lite intressant att få reaktioner på det faktiskt :)

Åhhhhh, jag har så ont i ryggen så jag avlider snart. Känner mig helt svag i hela kroppen, känns som jag blivit överkörd och knappt kan röra mig riktigt. Känns också som jag har sjukt hög feber, för jag fryser hela tiden! :( Satt med jacka på hela dagen inne på kontoret :( Bara jag inte blir sjuk! :S

För övrigt så spelas den här låten hela tiden nu:

Tarrus Riley - she's royal

Blir sååå sugen på att åka på reggae festival! Undrar om jag ska ta tag i saken detta år och åka till Uppsala detta år! Fast såg att biljetterna var sjukt dyra!

Den här sommaren kommer bli så sjukt nice! Har en riktigt bra känsla i kroppen just nu :)

Det enda jobbiga som jag tänkte på idag är när jag kommer träffa min familj och vänner igen! :S Men alla är välkomna hit och hälsa på mig när ni vill! Boende finns :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0