God Morgon!

God Morgon!

Blev väckt strax efter 6 imorse att mobilen ringde, det var en kompis som var i Göteborg med jobbet och ville träffas..haha, men jag sa att jag ville sova :)

Klev upp strax efter Annika hade åkt iväg..dricker kaffe och äter morotslimpa med kalkon och lite curry krydda på, sjukt gott, testa det någon gång! Fast dom mackorna N gör med bacon och ost slår ju allt..mmmmuums :)

Idag är jag så jävla glad och lycklig så det finns inte, ska börja "jobba" lite hemifrån denna dag tror jag minsann!

Sen kanske det även hinns med en promenad med frugan, jag behöver bli lite mer fit till sommaren! Dags att börja nu va, eller vad säger ni? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0