Fläta!


Idag blev de en fläta i luggen! Jag vill bara att min lugg ska växa ut så jag kan ha den som jag vill!




Igår när jag kom hem från jobbet så käkade jag och Annika middag, sen surfade jag lite och tog det lungt, sen skulle vi kika på en film, men jag somnade efter ca 5 minuter och sen ringde min telefon och jag flög upp i ren panik och frågade "Oj shit, vad är klockan..är det morgon eller natt?"

Så hör man en skrattande röst i telefonen och Annika skrattade också utifrån hallen och sa att det var natt ;)
Jag var helt borta! Har sovit sjukt skönt inatt iaf, lite väl många timmar kanske, sovit från ca 19.30 tills 07.30 :)

Weeeei, längtar tills ikväll :) Då blir det Liseberg :)

Nu ska jag dra till jobbet, äntligen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0