:)


Idag tvingade jag i Annika gröt till frukost, det var som att mata en skrikande liten unge med någon äcklig mat typ..haha, såg till och med ut som hon fick kväljningar stackarn :) Det slutade med att jag sa att hon inte behövde äta upp allting, så då lämnade hon typ allt kvar :P

Sen åkte vi ner på stan och träffade Emil innan jobbet och tog en fika med honom på en uteservering, så sjuuukt härligt väder :D Man vill ju helst vara ute hela dagarna, istället för att sitta inne på ett kontor en hel arbetsdag lixom :(

Imorgon är det Annikas födelsedag, och jag har en liten surprise för henne som hon inte vet om :)

Hoppas jag vaknar i tid med min "automatiska alarm-klocka" imorgon också :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0