Back on track, duude!


Back on track! :D Nu mår vi finfint igen!

(Egentligen borde vi inte ha gått ut igår, vi hade degat i soffan hela dagen, men sen fick jag ju ett samtal att våra vänner ville träffa oss och vi mådde ju faktiskt bra på kvällen så vi tänkte att vi måste ju äta hur som helst, så vi begav oss till Long Horn!)

Igår blev jag och Annika bjudna på middag av våra norska vänner som var i stan på lite affärsresa, och de hade en väldigt stor sak att fira så det blev en fördrink på hotellet och sedan tog vi en taxi till en mysig liten restaurang och åt 2 rätters och drack ett glas vitt vin och pratade :) kan säga att notan för oss fyra slutade närmare 3 tusen..haha :)

Det var sallader, nacho chips med 4 olika såser, en god stek (Ladies) med pommes och efter det blev det Calypso coffee! :) Så sjukt gott! Sedan gick vi till "istället" (där våran vän Natalie jobbar) och tog någon drink och bara satt och tjötade, mesta dels jobb faktiskt..inget ovanligt att prata om det i Göteborg :P

Blev även lite champange och en god frukostbuffé imorse!

Jag längtar till slutet av maj :)

Nu ska jag hoppa in i duschen! Later guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0