4,5 av 5 toast! :)


Hej allihopa!

Igår åkte jag, N och Annika ner mot Göteborg igen, resan tog dock några timmar längre än räknat, pga av fel på bilen :( så vi fick lov att seg-åka hela tiden! Men vi gav ändå resan (nästan) toppbetyg ändå!

Min motevering löd: Taskig fart, men bra sällskap och inte mycket trafik! Och inga djur på vägen :)

Jag kanske har sovit högst 5 timmar inatt, och var vaken kl 06.00 imorse..har pysslat med massa i lägenheten..börjar bli lite mer ordning :)

Ååhh, roligaste var igår!

N: "Madde, har du koll på vart ni bor nu då?"
M: "Jaa, de är lungt"

Sen slutade det med att vi hamnade helt fel, fick fråga ett par på gatan om vägen till våran adress :P Sen ringde jag Viktor och bad om vägbeskrivning.. :P Men tillslut kom vi rätt..

Nu håller jag på att laga mat, sen ska jag ta mig ner mot stan och gå till dom där nötterna på västtrafik och fylla på mitt kort. Yeey! :/

Ha en bra dag allihopa! Kanske lägger upp lite pics later ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0