Sjuk och längtar bort..


Jag mår minst sagt som, ett skräp.

Jag är så jävla förkyld man kan bli, trodde det började med magsjuka, sen nån jävla influensa, och nu kanske svinkoppor? ja, NO SHIT (jag skojar inte) doktorn på måndag om detta inte blivit bättre!

Hela min helg är förstörd pga. av att jag måste ligga hemma och tycka synd om mig själv :( Inge fest och mys med tjejerna ikväll, och alltså ingen invigning på ÅH (harrys nya ställe) ikväll...

Har spenderat hela min dag i sängen och soffan! Med min laptop och laddat ner massa nya filmer! 
                                          

                                Längtar till värmen..


Har även pratat med Lee idag, en god vän som bor nere på Cypern :) Han har ställt upp för mig sen vi lärde känna varann, så fort jag behövt skjuss, eller någon att prata med eller bara gå ut och ta en öl och snacka skit, så har han funnits där och lyssnat..underbart! Och hans pappa är verkligen one of a kind! ÅH, vad jag saknar er människor där nere!
Lätt att det blir en till säsong sommaren 2010! :)

                                                         

                                                           
                   
                                                Jag och Mike (Lee´s pappa i början av säsongen)

Kommentarer
Postat av: MarieN

Jag är lätt på en säsong till på cypern, jag trivs inte här i sverige!

2009-11-03 @ 15:21:01
URL: http://marresmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0