M is for music!


Jag älskar musik! och jag älskar MTV! :D

Jaja, har sovit några få timmar inatt, vaknade ca 6-tiden av att jag hade as ont i magen och att jag hörde
min katt skrika (han var i big trouble alltså, jag skojar inte) men jag orkade inte bry mig just då..vaknade senare upp i panik runt halv 10, sprang ner till ytterdörren och ropar på honom, han ligger ihop krypen som en liten boll på den lilla svarta filten vi har på trappan. Jag bär in honom, hela han är full i löv, blöt och har blod på tassen ;( Han har inte rört sig, eller ätit
någonting sen jag bar in honom. Stackarn!

Ja, idag har jag sett på film och letat jobb eller utbildningar som en galning, finns så mycket jag vill göra! Tex:
http://www.blueberrysprak.nu/utlandsarbete/storbritannien/jobb.asp

Make me fab! haha...please! jag vill ha pengar, mycket pengar!

Nu ska jag ta mig en långpromenad i regnet och rensa tankarna med min älskade ipod! och min nya we-mössa :) lol!

Och, den som vill med till Stockholm nästa helg, hör av er omgående!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cääm

Maddo...kattmänniskan i mig grät lite när jag läste om din katt :( Stackars kisse!

2009-10-26 @ 20:41:00
URL: http://cam.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0