Hej och välkomna till min (topnotch) blogg!


Ja, okej jag erkänner jag har fallit in i bloggträsket! Jag har alltså varit arbetslös i 11 dagar idag, och det går mig på nerverna, minst sagt. Jag söker jobb hela dagarna känns det som, och har inget vettigt liv längre, jag chillar mest om dagarna, läser bloggar! (massvis, och jag har mina favoriter!) dricker kaffe, pratar i telefon, är inne på facebook, går höstpromenader, träffar mina underbara vänner, tar en fika på stan, drömmer mig bort till varmare breddgrader! 

Ska försöka komma igång med träningen igen, jag har ju ett helårs kort på Må Bättre i Falun...men grejen är den att det kostar att träna, just nu är mitt kort "fruset" eftersom jag varit utomlands..och eftersom jag inte har nåt jobb nu så kan jag inte börja träna där igen förens jag får ett jobb, synd nog! För jag hade sett fram emot att börja träna så sjukt mycket!
Jag är inte direkt en person som gillar att sitta stilla och inte göra någonting..som de flesta vet kanske :)

Jag ser verkligen fram emot helgen, ska vara barnvakt åt världens sötaste mellan fredag-lördag och sen på lördag åker jag till Falun för att umgås med de bästa! Ett riktigt topnotch gäng blir vi alltså! :D Blir eventuellt bowling och sen lite förfest och sen krogen! :D

Föressten varav namnet på min blogg, så var det så att alla namn jag kunde tänkas ha var såklart upptagna..
men det här för med sig mycket bra minnen och jag ska väl kunna leva upp till mitt "smeknamn" och bloggnamn..så varför inte tänkte jag :D Namnet har ett syfte innerst inne!

Jaja, later nu blir det mammas pojkar på TV. me like!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Första kommentaren :D Bra styrt bruden...det här kan bli intressant, minst sagt! ;)

2009-10-22 @ 20:41:58
Postat av: Cääm

Välkommen till det underbara bloggträsket Maddo =)

2009-10-23 @ 12:10:13
URL: http://cam.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0