Having a cold...


..And it´s NOT swineflue! (Det var ett jävla tjat om vaccin hit och dit och den där jävla svininfluensan) Jag har säkert redan haft den när jag bodde i Cypern, troligtvis eftersom många jag umgicks med har haft den, jag hoppas det jag också har haft den..för då är jag imun mot den :)

Idag var en sjukt jobbig dag, jag är förkyld och fick höra en jobbig sak av en person jag hoppas att jag aldrig mer träffar..hur fan kan man ens yttra sig om en sak som man "tror" är sann eller stämmer? Jag hamnade i chock-tillstånd och satt och skakade i bilen ett tag efter..






                                              


                                  ska drömma om vågorna och en härlig strand och kanske 
                                med en bräda under min arm! :) ..imorgon kanske vi bokar :) 
                                         ska ringa till Simmy Travels och kolla flyg priser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0