Have the worst night ever..


Ojoj säger jag bara. Visst har jag mått dåligt, men igår var droppen, jag skrev tidigare att jag hade vaknade med ont i magen igår morse..det höll verkligen i sig hela dagen, var ute och gick drygt en timme igår, kände att nåt var knas med magen men kämpade på och när jag väl kom in blev det värre o värre..jag la mig i soffan och försökte vila, kramperna var så starka att jag fick väcka min mami inatt och fråga vad jag skulle göra, jag kunde knappt andas och jag kunde inte ligga ner och vila, då kändes det bara värre och jag satt och skakade inatt för jag frös så mycket..tog lite youghurt, men det stannade inte länge i magen..haha :P Vet inte om det är nån sorts magsjuka jag åkt på eller vad det nu kan vara..

Men idag har jag varit lite piggare, fick i mig lite mat på eftermiddagen och nu på kvällen :)

Har laddat ner lite filmer idag: Juno, Rush hour 3, The proposal och den nyaste Fast and the Furious :)
Man ska mysa och kolla på mycket filmer och serier ifall man är sjuk! :) Både jag och min katt är lite halv krassliga just nu..Stackars oss..men han är iaf världens bästa, ligger o myser med mig hela dagarna :)

Ja, det lutar mot att jag blir hemma på halloween...om ingen har nåt skoj att erbjuda?

Nite nite!

Kommentarer
Postat av: emil

aha.. är de katten du myste med? the propsoal är riktigt bra iaf

2009-10-29 @ 00:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0