Gratis ÄR gott!

                                  
Godkväll gott folk :) 

Fick just en inbjudan till en halloweenfest som ska hållas på Karlbergs-slott i Stockholm nästa helg! Ca. 300 pers är bjudna, vilket bådar gott alltså..vilken fest det kan bli..och jag är bjuden! LIVET ÄR EN FEST! :) så sant, så sant!







                                                                     Karlbergs-slott!
 
                               


Nu ska jag hoppa i sängen, en stor dag väntar imorgon..
ska busa med min systerdotter hela dagen, sen ska jag åka mot Falun och träffa mina underbara vänner och
sen blir det paaaartey! :D yeay, vinet ligger på kylning och väskan är snart packad! :D

LOL - lots of love! :)

Kommentarer
Postat av: Cääm

Där har jag också varit på fest i mina yngre dar ;) Det var karlar i uniform och fäääst. Hoppas du får kul!

2009-10-25 @ 19:21:13
URL: http://cam.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0