Fredags-mys!


Mer sagt än gjort..

Jag har seriösa sömnproblem, har grymt svårt att ställa tillbaka tiden och vanorna mot hur man levde livet i Cypern..
om jag säger såhär..När jag bodde i Cypern gick vi och la oss tidigast 04.00 och senast vill jag inte ens nämna..men om jag säger såhär att vi gick och la oss mellan 04.00-08.00 ca. Så ni kan ju tänka er hur svårt jag har att somna på kvällarna/nätterna..blir oftast att jag sitter uppe till iaf två eller tre på nätterna och inte gör så mycket vettigt. Fast en grym idé slog mig inatt (som har följt mig dom senaste 2-åren eller nåt sånt där, fast jag aldrig orkat tagit det vidare)
vet inte riktigt hur jag ska genomföra det..och såg att en viss känd mode-bloggare har hunnit före mig :/ damn it!

Jag hade ställt klockan på halv 10 imorse men bestämde mig för att snooza lite och vaknade senare runt 12 och vägrade typ gå upp, låg i fosterställning i ca en halvtimme och tyckte synd om mig själv för att jag visste att jag inte hade så mycket att göra på dagarna ändå. Men jag pallrade mig upp, åt frukost, fixade mig och åkte in till stan för en liten
shopping-runda i underbara lilla Mora. Jag kom genast på att det var fredag eftermiddag och att de flesta fått lön idag..
så det utbröt i stort kaos, en vilsen Falu-tjej som snurrade runt och försökte leta parkering i säkert 10 minuter..ALLT var fullpackat verkligen, fann en plats på kajen till slut :)

Jag sprang in på systemet för att köpa en vinflaska till helgens bravader, och det bara kryllade av snygga killar där inne..
haha..så dagens tips är: Om ni vill ragga, eller bara spana på snygga killar - GÅ TILL SYSTEMET! :)

Jag shoppade även en snygg kjol idag på rea, egentligen inte min stil överhuvudtaget tror jag, eller jo, men inte min färg riktigt. Men jag gillade den skarpt ändå :) Mysig sommar-kjol om inte annat! 





Dom här skorna vill jag ha!   Sjukt snygga!

have2have.se                                                                            skotrend.se


Är sjukt sugen på nån av dom här två par skorna..Vilka tycker DU är snyggast?

NU blir det fredags-mys, och snart kommer världens bästa hit! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0