Hemmafru dag :)


Idag har jag varit en riktig hemmafru :) Om man inte har ett jobb, får man helt enkelt göra det bästa av situationen..som idag, jag har lagat god mat, bakat en äppelpaj med kokos i, diskat ett helt berg med disk,
varit ute på gården och krattat löv, städat min bil! Och ikväll blire myspys med film och paj! Så har jag kollat på filmen "Juno" imorse men den var verkligen inget att rekomendera..inge topnotch där alltså!

..Även fast jag kanske skulle göra bäst i att bara vila eftersom jag är sjuk. Men det är tråkigt att vila!
Har för mycket energi för sånt :)

Åhh, jag har sån lust att gå ut i helgen..dom har öppningspremiär på Harrys, mingelkväll på ÅH imorgon som är deras nya namn, tydligen får de inte heta Harrys längre, eftersom lokalen är så liten och de kan inte ta in lika många gäster mot vad gammla Harrys fick göra. Det låter ju lite tråkigt med så liten lokal..:/ MEN, det kommer säkert bli en jättemysig kväll för dom som går dit!

Och ett starkt plus till Falun att det har förändrats så pass mycket under den tid jag varit borta :) Gillar min stad mer och mer faktiskt! Söndags öppet är ju klockrent! Tog en mysig söndags-fika i söndags med Sis och J på stan!

Om 2 dagar kommer Sara hem till Sverige, och även Bella och Marre :) Sen är det bara Emma och Amanda kvar på Cypern, vet dock inte när dom åker hem..men dom har ju sina karlar där nere nu så ;) Jag är dock glad att jag inte är kvar i Protaras just nu, för jag antar att "spökstaden" är tillbaks, de stänger tydligen alla barer och restauranger, supermarkets, och vanliga klädaffärer i oktober/november..sen är det typ bara Greenery Pub som är öppen! (Precis lika som när vi kom dit i mars alltså) Räcker med att uppleva hur spökstaden är en gång! Önskar jag kunde stå på Arlanda och ta emot er med öppna famnar men jag är sjuk och har tyvärr inga pengar att ta mig fram och tillbaks för :( Men jag hoppas vi syns snart igen tjejer..Det är ju som sagt Cypern reunion i Göteborg den 5:e december, då räknar jag med ER allihopa! Även NI som varit på Cypern i sommar och bara har haft semester är självfallet välkomna! :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0