språk?


Min hjärna känns bara tom...

Men, jag vill tacka mina underbara vänner för en klockren kväll igår :)
Jag åkte först hem till min syster och lämnade J och bytte bil, sen åkte jag till Slätta för
att hänga med Emma, Ricard och Fredrik..och de sötnosarna hade lagat middag tills jag kom,
det serverades; potatisgratäng, kallrökt fläskfilé och en good sallad! Med lite vin till såklart :)
sjukt underbart sällskap och maten var topnotch! :D

Ja efter middagen så blev det lite fix och klädvalet var ganska enkelt denna kväll eftersom vi skulle till s2 i Borlänge, där temat var black and white, vi hamnade hos Krister på förfest i Borlänge, lite Leksands-folk och sen var det jag, Emma och Ricard, det var mycket trevligt, vi spelade bla. Guitar Hero och lite hockey..men jag är nog sämst i världen på tv-spel så jag vann tyvärr inget, gjorde dock mitt bästa..fast det räckte inte till när man spelar med sånna som sitter varje dag med sånt där.

Ja och ikväll kom Annika hem till Sveriget igen, välkommen hem darling! <3

Det hugger i magen på mig när jag vet vad jag måste göra imorgon, jag ska ringa min gamla chef.
Egentligen vill jag verkligen inte jobba där, jag vet inte varför..jag älskar verkligen min gamla chef,
och verkligen alla som jobbar där är helt underbara..men jag bara känner att jag orkar inte gå tillbaks till mitt gamla jobb?! :O Men mitt liv är ganska trasigt och komplicerat just nu, så jag har väl inget större val..jag behöver pengar!
Jag dreglar efter alla snygga höst-kläder i butikerna, det kliar i mina fingrar..jag vill shoppa!!!!

Jag tror jag ska styra upp nåt projekt imorgon, vet inte riktigt vad än..det visar sig imorgon!
Jag känner mig kreaktiv just nu! Ska försöka sova några timmar nu kanske...


Så jag säger godnatt och mycket kärlek till er! (Ja, jag är ganska stolt över att jag kan lite grekiska! MEN, mitt mål är att
lära mig mer..för jag älskar språk och det vore ju kul att kunna fler än 2 språk...) Fast jag kan ju lite fraser på spanska och franska också, men det kanske inte räknas..för isåfall kan jag säga att jag kan 5 språk..haha, tänkt om det vore så lätt ändå!

Kaliníchta = gonatt

kärlek = agapi (uttalas a'rappi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0