WTF?!


Nu har jag varit vaken i 4 timmar, vilket liv va?

Jag har inte hunnit göra så mycket faktiskt, drack kaffe o käkade en macka till frukost runt 1, sen bestämde jag mig för att sätta lite fart, så jag tog en dusch & fixade :) och åkte sedan in till arbetsförmedlingen i Mora, och försökte styra upp mitt liv, slutade med att jag gick därifrån med en grön ful mapp med massa (onödiga) ? papper, som jag måste läsa igenom..ska dit på måndag igen om jag har läst igenom allt då..:P hähä!

sen bokade dom in mig till ett möte den 5/12..yey! ge mig pengar!

Gick till systemet efteråt för att inhandla några öl till mig och mami! Hon i kassan nekade mig nästan att köpa, WTF lixom? bara för att jag var mörkhårig på kortet jag har på mitt körkort..så granskade hon kortet och mig rätt länge och klämmer sedan ur sig "ja här var du ju mycket mörkare..men det får väl gå ändå.."

Nu blir det kaffe! later..

Kommentarer
Postat av: MarieN

Haha, madde mitt liv är alltså inte mycket bättre. Jag hade tid på ams idag. Och det kommer jag på klockan 16 idag. Jag är så himla smart, jag glömmer bort vilken dag det är. Det är nog mitt stora problem :P haha. Ha en underbara fredag iaf. x x x

2009-11-20 @ 17:49:31
URL: http://marresmarre.blogg.se/
Postat av: emil

du lcykas fan med allt!!!.po

2009-11-20 @ 19:03:13
Postat av: madde

jag vet, Emil :D mitt liv är ganska roligt! fast kanske inte just nu när jag inte har ngt jobb!



Marie - vi sitter nog i samma båt..haha.

smart att glömma tiden då :P jag gick dit helt själv! lika bra det, vetifan när jag får mina pengar! :O

2009-11-20 @ 19:37:43
URL: http://topnotchmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0