vill DU köpa träningskort?


Goooood moooorgon, goood mooorgoon! (så hälsar man i Cypern när man bor med dom två bästa tjejerna) vad jag saknar att bo med ER!

Veckan har börjat och jag är såå jäkla laddad för den här veckan! Tror den kommer bli sjukt bra & rolig :)

Har massa bra saker planerat! Men har även ett stort problem, pratade med dom på må bättre, och den 27/11 öppnas mitt träningskort igen..någon som vill köpa?! 200 kr för själva kortet, sen tillkommer det ju avgift varje månad, om ni är interesserade, kontakta mig så fixar vi det :D

Jag söker jobb som får mig att se fram mot något, igår sökte jag ett roligt och lite annorlunda jobb, dom skulle höra av sig innan 29:e så jag håller tummarna! Jag har nog aldrig tyckt det är så roligt att söka jobb :) Det måste jag nog vara ensam om ...

Nu ska jag hoppa in i duschen för att bege mig mot Falun efter lunch. Idag tar jag bussen (tjänar sjukt mycket pengar på det) även fast jag hatar att åka buss! hmm.. Ja, jag ska iaf träffa Emma :) Får se vad vi hittar på! Ikväll ska jag möta mami och vi ska åka till Djurås en sväng!

Ha en bra dag allihopa <3

Kommentarer
Postat av: MarieN

Maddi! Jag har fått svar från ett av jobben på cypern jag sökte, och de vill ha en bild på mig och sen undra dom när jag vill börja och hur länge jag ville jobba isf. det var ett av jobben som ligger på min blogg, learn4good! Var rädd om dig!

2009-11-23 @ 18:48:09
URL: http://marresmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0