posten i ett nötskal..

καλό βράδυ, Είμαι κρύο..

godvkäll, jag fryser!

Idag vaknade jag runt 12 igen (vad är det för fel med mig!!) gick ner och gjorde kaffe, men det blev för svagt så det var bara äckligt :/ Tänkte åka och hämta mitt paket i Sollerön, det har tydligen varit fel sorterat i 2 dagar, därför det tagit sån tid och idag fick jag ett sms att det var i Hojsö, i Falun! Alltså vad håller posten på med?!!
Nu har det gått 7 dagar sen jag beställde! På hemsidan står det att det ska ta mellan 3-5 arbetsdagar..
lite lack blir man ju faktiskt! :l

Jag har träffat Annika idag <3 Vi gick på stan en sväng..:)

Nu känner jag inte för att skriva något mer, jag är så sjukt trött och fryser. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

HOSJÖ!!!!!!!

WE LOVE IT!!

Hur är det med dig tjejen? kul att du har blogg :)

2009-11-14 @ 12:20:16
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0