ÖL!



Sitter i min säng och dricker en Carlsberg (hör å häpna)
Är så sjukt van att dricka KEO! Så första halva ölen smakade piss, men nu är jag uppvärmd, och den smakar mycket bra nu! :) Ska dra mot Falun strax, hem till min "bror" och dit kommer dom bästa <3 ska bli ett skönt häng med er ikväll :)
Och min bror erbjöd sovplats åt mig i Falun, så sjukt snällt av honom..me like! Slagga på soffan en natt skadar väl ingen lixom..jaja...SO LONG SUCKERS! nu blir det andra ölen!



                                                

Ni får tyvärr ingen helbild, för jag har ingen kamera, bara web-cam, men en bild på nya frillan iaf, lite kortare hår än förut :P
Men jag är nöjd!

Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0