Mornin' sunday :)


Mornin' sunday :D

Vaknade upp i Borlänge hos papi idag, han har flyttat till fint hus :)
Igår kväll var jag hos sis och myste, busade och snackade lite skit, mycket trevligt! 
Vi lekte "gömma nyckel" hihi, jaa... det funkar ju att gömma den i mosters telefon och i kylen också, knas :)
                             

                                               LOVE :)

Detta är då mina "nya" skor, haft dom sen gymnasiet, sen när jag gick i tvåan tror jag..haha! Men endast använt dom 1 gång! (Det var när jag åkte till Cypern, hade dom dock med mig i 7 månader utan att använda dom också!) Har så sjukt många skor jag inte använder.

sjukt spännande min vecka blir, väntar fortfarande på massa mail, kom igen, gogogo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0