Mission 1 & 2!


Igår hade jag en seeeg dag. Gjorde inte mycket vettigt, vi satt däremot upp en snygg, ny, billig julstjärna i vardagsrummet :) Det var nog "mission 1" Blev jätte mysigt och fint!

"Mission 2" var att försöka skrämma iväg en jävla rävunge igår kväll som är på våran gård och stryker runt (antagligen han som spöade upp min katt också) När vi försökte skrämma iväg honom la han sig så fint ner på gräset och tittade mot oss, sen var han nästan på väg in genom dörren såg det ut som..UHHH! Min katt är nog fortfarande lite chockad över det som hände förut, och har sina bestämda tider att vara ute på..haha :P Han går inte ut förens 9-10 (när det har blivit ljust ute) Sen är han i princip ute hela dagen och kommer in igen 17.00 sen är han ibland inne hela kvällen/natten annars går han ut en snabbis igen efter han har ätit mat och kommer in runt 18.00 igen..Men han är ju smart, han förstår ju när han inte ska vara ute, för vid gryning och skymning är räven/rävarna framme...

                         


Jag öppnade min mail när jag åt frukost idag, och gissa vad? Alla mina timmar framför datorn igår kanske lönade sig. Haha!
Sökte nämligen en massa jobb igår, överallt och lite olika jobb, hade fått två svar idag om att jag kanske blir kallad till intervju, håll tummarna! Om det blir så innebär det en flytt för mig ganska snarast! Men under en kortare period..
Jag ska även fortsätta sökandet idag :) Jag älskar att söka jobb faktiskt, tycker det är roligt! Fast det är jag säkert ensam om..

Nu blir det en promenad i regnet..Later! Adio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0