Min måndag..


Idag hade jag klockan på 9.00 men kom dessvärre inte upp förens 09.40 :P Gick ner och tog en morgon dusch, fixade lite, och åt lite youghurt till frukost..sen tog jag bilen in till stan (till doktorn) jag hade en jävla slashas till bil framför mig heela vägen, så det gick i ca 40 km hela vägen, jippie! Så det slutade med att jag parkerade bilen typ 11.00 tio över skulle jag va inne hos doktorn..gick vilse inne på sjukhuset och hittade inte till vårdcentralen..sen fick jag hjälp av en gubbe & en söt tant, dom skulle till samma våning :) Anmäler mig i receptionen, och allt strulade, med betalningen, kvittot, bla bla..så det tog extra lång tid..jag hinner inte mer än gå halvägs i korridoren så hör jag doktorn ropa upp mitt namn..jag går alltså direkt in på hans rum - förklarar mitt problem som tog ca 10 minuter, han undersöker, säger att han ska skriva ett recept och sen blir han tyst. Men jag malde på med massa frågor ändå, jag var inte riktigt nöjd lixom :P Ville ha ett vettigare svar från honom, man lär ju pusha dom lite!

Ja efter det, så åkte jag in till stan, hämtade ut min "medicin" haha! Sen yrade jag runt och letade efter Jacob & CO, har fortfarande inte hittat det..(så nu har jag bestämt mig för att posta brevet istället för att gå dit..)

Åkte hem och var fortfarande lite sleepy, tänkte ta en powernap men jag struntade i det och började med att fixa lunch, lasange med massa vitlök på :) sen plockade jag fram dammsugaren och dammsög hela huset, sen gick jag ut och städade min bil, in igen och diskade o donade lite, lagade mat, hittade lite köttbullar i frysen, så det fick bli köttbullar & makaroner..en klassiker! Gjorde en sjukt god sallad till, med ruccolasallad, soltorkade tomater, oliver, tomater..mums! har även jobbat lite mer på mitt projekt nr.2..kommer bild sen, glömde ju förra gången :)

Nu blir det Paradise hotel, sen ska jag gå och lägga mig, och ladda för en bra dag i Falun imorgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0