klockrent!


Godmorgon :)


Maja ringde nyss (min "chef") hon frågade hur första jobbdagen hade gått, och jag sa att allt hade gått väldigt bra och att jag hade fått ihop ca 100 postnummer, hon blev chockad och sa att jag hade gjort ett riktigt bra jobb, och om jag fortsätter såhär så blir dom imponerade..Så kull! Så nu jävlar kör vi!!!! :D Alltså så klockrent, jag fick två biobiljetter bara sådär också, så de kommer på posten om nån dag! :D Får se vem den lycklige blir som jag ska bjuda med på bio! ;)

Den här veckan har varit helt över mina förväntningar, kände på mig förra helgen att bra saker skulle hända, men jag har fått ett sånt flyt så jag vet inte vad som händer :) Och den blir bara bättre..:)


ÄNTLIGEN...FREDAG :D

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag vill gå på New Moon med dig!! ;)

2009-11-27 @ 17:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0