"Julskinkan är sluuut.."


Idag har jag jobbat mina 3 timmar på Lidl! Alltså, folk är såå roliga!

"Ja, vad vinner man idag då"
"Jaa, julskinkaaan va ju sluuut.."
"När får ni in julskinka igen?"
"Vad vill en sån här söt liten flicka tro..?"
"Nämen HEJ, vill du smaka en chockladbit, jag blev så godissugen så jag fick lov att köpa mig en kaka"
"Jaa, här är mitt postnummer, sågmyra 50"
"Jag har inget postnummer, men du kan få mitt telefonnummer"
"Kan ni inte bygga ett Lidl utanför min lägenhet istället?"
"Hej, är det DU som står här..ja du kommer väl ihåg vad vi har för postnummer.."

HAHAH! Alltså jag skulle kunna jobba heltid med det här! Folk är så sjukt roliga och en del är bara allmänt snurriga! Personalen på Lidl är ju över förväntan! Sjukt trevliga :D  

1 dag! Äntligen fredag imorgon..veckan kunde nog inte sluta på ett bättre sätt? ;)

Pratade även med Sara i telefon i 45 minuter, kändes som vi pratade typ 10 minuter.. Finns alltid så mycket att prata om med dig, mitt socker :)

Gonatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0