I've got a jooob! :D


AAAH, hade jag en bra känsla i magen för denna vecka eller vad!

Tog bussen till Falun idag, på bussen träffade jag Malin :) satt och snackade med henne från Bjurs - Falun, trevligt sällskap! Sen åkte jag hem till Emma i Slätta och hälsade på :) shit, hennes katter är helt galna..haha, men såååå söta :D Det ringde nåt 08 nummer när jag var hos henne, och tänkte vafan, det är säkert nån försäljare eller nåt, MEN...det var ett bemmaningsföretag från Stockholm som tyckte jag passade för ett av deras jobb, så jag har tillfälligt ett jobb på 6 dagar! ska jobba 3 timmar om dagen, torsdag, fredag och lördag denna vecka och även nästa :) sjukt lätt jobb och sjukt bra lön, me like! Så simpelt - telefonintervju, svarade typ på 3 frågor :) AND, I'VE GOT THE JOB! fuck yeah :D De skickar nån snygg outfit till mig på posten, så jag har antagligen kläderna imorgon eller på onsdag!

Och imorgon får jag FINBESÖK :D åhh, jag är så glad! Emma & Emilie kommer till Mora och hälsar på mig! sötnosar! Får se om dom hittar hit :P 


                              

                                             Fyndade lite idag...5:- för det här fatet :D
                                     Köpte även årets första julklapp - till systeryster :)


Nu ska jag fixa lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0