Frökusar


Frökusar och kaffe till frukost hos pappa!
Lussebulle o kaffe hos Emma :)
& middag hos mami - couscos med frysta grönsaker, slängde även i en apelsin och lite keso :)

Igår hade jag en dejt, och det var hur bra och mysigt som helst :) Sov hos pappa och åkte och jobbade "imorse" tills 15, så kom Emma och hängde lite med mig på jobbet också, mycket trevligt! :D

Idag så drog en man fram sitt legetimation när jag frågade om han ville vara med på en kort undersökning, och det enda jag ville ha var hans postnummer, sen säger jag: nej men ditt leg, behöver jag då inte se :) då säger han: jaa men mitt postnummer ger jag då inte ut, det är för personligt..jag höll på att dö av skratt! haha!

En annan man pratade om sin sjukdom i ca 20 minuter och förklarade att han försökte forska fram ett nytt läkemedel..Lycka till sa jag och höll väl med honom om det mesta så jag skulle låta interesserad! :P

En annan man sa att Lidl hade världens bästa honung (Svensk honung med bra innehållsförteckning på)

Och en söt annan liten man var jätte trevlig och kramade om mig och sa lycka till!

Och en annan sa att han hade bråttom till bussen, och att han sedan skulle hem och tvätta händerna!

Jaja..alla är vi olika :D

Min helg hittils har varit galet bra :) träffat massa folk och det är då jag älskar livet som mest :)
och träffat Emma och A :)

Mmmm, nu ska jag lyssnar på världens bästa låt igen! K'naan - Take A Minute
och snart bänkar jag mig i soffan och kollar på Robinson :) Medans andra är ute och roar sig denna lördagkväll..ENJOY! :D <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är bäst Madde :D <3

2009-11-29 @ 20:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0