Förvirrad


Jag hade 3 samtal på ca 40minuter, ett med papi (behövde hjälp med en sak) & 2 av dom kom efter varann, först en telefonintervju som jag var NOLL förberedd på, 1000 frågor och korta, snabba, förvirrade svar från mig, pratade med en snubbe i säkert 20 minuter om allt mellan himmel och jord typ, konstiga frågor och förvirrade svar från mig, sjukt många som sökt just det jobbet, men han sa att jag var bra och att han skulle höra av sig om ett par dagar - frågan är ju vad vill jag?! Jag trodde kanske jag var beredd på att sticka till varmare breddgrader igen, men är jag verkligen det? Han sa att jag kan börja när jag vill, innan jul eller efter jul? Jag skakade i hela kroppen när jag la på, och bara 1 minut senare ringer det igen, ett telefonnummer jag inte känner igen..svarar och jag blir kallad till en intervju i Borlänge på onsdag! Det ser jag fram emot, sjukt bra arbetstider och tror det kan vara ett roligt jobb, då jag kommer träffa mycket människor dagligen, me like! Får se hur det går :)

Nu ska jag iväg på några ärenden, ska åka till bussgods och skicka iväg 2 stora paket till Haparanda till Kari!
Gör det med lite blandade känslor, kommer sakna min älskade bräda..men jag kommer antagligen inte åka nå snowboard i vinter så jag säger hejdå till den.


Jag tror jag måste gå till banken idag..tjohoo :*
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0