Firar en månad idag..

                                              
Precis, idag har jag "firat" att jag varit arbetslös i en månad. Exakt en månad sen jag kom hem från Cypern, jag tänker mer och mer på att jag bara MÅSTE tillbaks i sommar..

Idag har jag ägnat min dag åt, jobbsökande, skrev ett nytt CV, gått en promenad, städning, handling, matlagning, & lite slö surfande..

Dagens roliga saker:

Jag pratade med Mr. Ronaldo på msn idag & han frågade om jag ville gifta mig med honom..
jag har nog aldrig sett en snyggare kille än han! Han är dessutom trevlig, omtänksam och jobbar på ett gym!

Jag har även snackat med en norsk kille (vi lärde känna på Cypern)
han vill bjuda med mig till England och gå på fotboll där, han betalar för flyg dit och hem, och även för boende säger han, men jag är inte den som är den, som bara kan sticka iväg sådär..jag är för feg tror jag :/

Här har ni en bild på min sjukt goda ruccolapaj med soltorkade tomater, vitlök och oliver :) 
skriv gärna om ni vill ha receptet, snabbt och enkelt att göra! :)




                                               



  Min <3


                                            



                                                                    G O N A T T !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0